Zoeken Annuleer

Naschools Aanbod Pelkpark (4-12 jaar) / De Bataaf / De Kolibrie

Het Naschools aanbod Pelkpark is een uniek samenwerkingsverband tussen SWW Kinderopvang en haar kernpartners de gemeente Winterswijk, Obs de Kolibrie en CBS de Bataaf. Een concept dat dat bijdraagt aan de kansengelijkheid van kinderen. Hier krijgen kinderen extra persoonlijke aandacht en leren ze om samen te werken en te spelen. Naast een breed scala aan activiteiten zoals muziek- en sportlessen is er ook de mogelijkheid om jouw kind deel te laten nemen aan huiswerkbegeleiding of indien dit nodig is, logopedie. De lijntjes zijn kort en de aanmelding verloopt via de scholen. Zo hebben we alle kinderen goed in beeld. De pedagogisch medewerkers hebben echt oog voor jouw kind, zijn behoeften en talenten. Ze verwelkomen je graag!

Bekijk ook deze film over het Naschool Aanbod Pelkpark.